Saturday, December 31, 2011

Tutup Buku Lama , Bukak Buku Baru

assalamualaikum...

alhamdulillah , bersyukur ke hadrat Illahi kerana dengan limpah dan kurnia NYA kita masih diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi ini .. alhamdulillah . buat pengetahuan sume , tahun 2011 bakal melabuhkan tirai nya , dan tahun 2012 plak akan membuka tirai baru pada kita .

mesti banyak pengalaman manis dan pahit yang korang telah lalui kan sepanjang tahun 2011 niew kan ? orang kata pengalaman mengajar kita erti hidup .. BENARKAH ? tepuk dada , tanya hati .

da tanam azam baru tahun 2012 ? waaahhh , alhamdulillah yer . pastikan azam korang yang xtertunai tahun niew termakbul pada tahun depan ya . insyaallah ..

azam anis tahun 2012 ? adew lar , secret . xboley bgtau . hihi .. owkay , mulakan hidup baru , azam baru , matlamat baru ya . yang mane perangai yang xelok tuh , berhijrah lar pada perangai yang lebih baik . yang ane malas nak belajar tuh khas tuk adik2 yang masih sekolah tuh , rajin2 kan lar diri anda kae . xsusah pun nak berubah niew , diri sendiri yang perlu mulakan langkah tersebut . owkay ?

SELAMAT TAHUN BARU 2012 !

wasalam ..



♥ suka x? LIKE ae ♥


Like My Blog Fanpage

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved by arnissastory.blogspot.com