Friday, February 8, 2013

Renungan

Assalamualaikum dan Salam Jumaat..

Alhamdulillah, akhir nya dapat jugak anis bukak blog kesayangan anis nie. mintak maaf banyak-banyak lar sebab da lama menyepikan diri. mesti korang tertunggu-tunggu entry dari anis kan? hahaa.. poyo jer anis nie. macam ade jer orang nak bace blog nie. hehe.. tak pe lar tak de orang bace pun, anis still jugak nak updates blog nie. sorry blog..




tengok tuh.. tengok tuh.. malu nk tunjuk muka sebab rasa bersalah tahap gaban. sebenarnya sekarang nie anis tengah menguruskan atau dengan kata nama lain menyelesaikan segala dokumen penting dan perlu untuk sambung belajar.

Alhamdulillah, anis dapat menyambungkan pelajaran diperingkat degree. alhamdulillah, ilmu pun semakin bertambah. bak kata orang, menimba ilmu biar sampai ke negara China. cheewahh, hahaa.. kelas gitu.

disamping kita menimba ilmu dunia, ilmu akhirat jangan di lupakan tau. kita kena seimbangkan ilmu dunia dan ilmu akhirat, baru lar hidup kita diberkati Allah S.W.T. malah, ilmu yang kita timba juga mudah difahami. pada adik-adik diluar sana yang masih bersekolah, akak nak nasihatkan supaya belajar rajin-rajin. tak perlu lar nak berkapel dan sebagainya lagi.

mase adik-adik masih panjang lagi. malah, Allah S.W.T juga telah menetapkan jodoh kita sejak dari azali. cuma disini akak nak tekankan belajar lar rajin-rajin dan tak perlu nak bercintan cintun dengan cinta monyet yang akhirnya ntah ke mana. yang penting jaga maruah diri, harga diri kita sebagai seorang wanita. Alhamdulillah, jika niat kita baik Allah akan menjaga kita. In Shaa Allah..

akhir kata, mari lah kita sama-sama menyedekahkan Al-Fatihah kepada junior-junior anis selaku sahabat yang telah pergi buat selama-lamanya. Semoga arwah syamil, syazwan, rizal, fazreen, dan arwah syarafi ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman dan soleh. amin.. Al-Fatihah..



♥ suka x? LIKE ae ♥


Like My Blog Fanpage

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved by arnissastory.blogspot.com