Monday, October 10, 2011

kehilangan sahabat

assalamualaikum..

korang..? korang penah tak kehilangan sahabat yang boleh dikata kan rapat ugak lar dengan anda..? hmmpp.. upew nya anis baru rasa bagaimana sedih nya kehilangan sahabat yang juga merupakan junior anis di uitm machang.. sedih giler ase.. last die tgur anis ajak makan skali kat kdai. tapi anis ckap laen kali, da xsmpat. x sangka hari tu adalah hari terakhir anis bercakap dengan die..cedih tao korang.. xsmpat makan sekali.. to arwah syamil, akak doakan semoga roh kamu di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman.. amin.. al-fatihah..


♥ suka x? LIKE ae ♥


Like My Blog Fanpage

2 comments:

Syam Zamani said...

mrock pn sedih jugak dorang dah x dek... nak wat mcm mane kan... hurm...

arnissa said...

kite kene terima ketentuan Illahi.. sume yang hidup akan kembali pada NYA suatu hari nanti. anis adew gmbar time amik nga arwah syamil n rizal kat kLcc ai 2. sume 2 akan disimpan sbgai kenangan terindh dalam idup anis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved by arnissastory.blogspot.com