Saturday, November 12, 2011

Oh Bulan..!

assalamualaikum..


oh bulan? jeng jeng jeng jeng jeng jeng jeng.. enggan melayan diriku lagi.. aeh3x, STPO! STOP! ek eley.. nyanyi lak anis niew.. haha. xyah bajet suara tuh bagus sangat lar macam YUNA. hehee.. actually, why my enty tuk malam niew pasal bulan? ohh.. tidak. anda suka tengok bulan? indah nyer lau dapat tengok bulan di malam hari bersama insan yang kita sayangi kan? terasa dunia niew kita yang punyer. ececehh.. jiwang lak malam2 buta niew.. hhuu..





actually anis pun suka tengok bulan? why? because bulan sangat2 cantikk.. subhanallahh.. cantik sangat kejadian tuhan. ohh.. kew adew diantara korang yang suka tengok matahari? ishhh3x.. xpew3x.

when i look the moon, i feel like..... oughhh, xdapat nak gambarkan perasaan tuh. tenang sangat Ya Allah.. segala kekusutan yang berlegar2 kat kepala niew terus terbang pergi bersama angin sepoi2 bahasa.

adew jugak diantara korang yang suka release tension dengan tengok laut kan? tengok matahari terbenam. oughh.. one thing! MATAHARI TERBENAM! sangat2 tenang.. indah, cantik nyer ciptaan Mu Ya Allah..




best kan dapat duk atas kusi tuh sambil menikmati keindahan laut.





jalan2 dengan family di tepi laut sambil tengok matahari terbenam.. oughh, I WUNT THIS!


segala masalah sume hilang.. setiap masalah adew jalan penyelesaian nyer. yang pasti selalu ingat pada-Nya. semoga kita semua sentiasa dibawah perlindungan NYA. Amin..

that's all 4 tuday. nantikan entry seterus nyer lak ae. esok i have a date. so, kene tido awal.. selamat malam semua.

assalamualaikum.. :)



♥ suka x? LIKE ae ♥


Like My Blog Fanpage

2 comments:

Nurul Izzati Zakaria said...

lawa sgt2 bulan.. pernah 1 mlm tu bulan terang atie duduk kt tasik... best sgt.. heee.. haii...

arnissa said...

yupp.. lawa kan? hehee.. ough, i see.
wahhh.. romantik nyer. duk tepi tasik lak tuh.
aiii... duduk nga sape tuh? date ae? hahaa...

romantik nyer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved by arnissastory.blogspot.com