Sunday, September 2, 2012

Final oughh Final

Assalamualaikum..

hye semua.. alhamdulillah, usai sudah upacara sambutan kemerdekaan Malaysia. merdeka pun merdeka jugak, yang penting jangan lupakan kewajipan kite pada Yang Esa ya.

hari tuh anis ada update kisah Me and Semester 6 . owkay, bagi sesiapa yang belom baca, sila lah berbuat demikian secepat mungkin.owkay? hee, saje nak gertak korang.

alhamdulillah, setakat niew anis berjaya menempuhi segala susah payah sepanjang 2 tahun lebih di Fakulti Seni Lukis dan Seni Reka Logam Halus UiTM Machang.


look here.. this is my design for final project.


jewellery set


coffee pot


10 dan 11 hb ni final assesment. banyak lagi xciap niew. hope bley ciapkan semua.. doakan anis ya..

owkay, gud nite. nak tido. xseberapa nak sihat.. final punyer pasal.. bye!




♥ suka x? LIKE ae ♥


Like My Blog Fanpage

4 comments:

dubuksenja said...

nice
ikut awak

arnissa said...

hye senja.. thnk you.. :)

ikien eliaes said...

wahh...kretif....buat cntik2..kot2 ada org nk beli jewellery set tuh..hehe

arnissa said...

hahhaa.. yer lar sgt kan.. diploma show nt kat shah alam.. tp sep2 ak kene g as a pelawat jer. aku nk g tgk nt. tp xtau nk tdo mane. duk kolej ang bley?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved by arnissastory.blogspot.com