Saturday, October 13, 2012

Majlis Pra Graduan UiTM Machang

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. akhir nyer tamat suda perjuangan anis selama 3 tahun di Universiti Teknologi Mara Kampus Machang dalam kos Art & Design ( Seni Logam Halus ).

pada 9 September 2012 telah berlangsung nyer majlis Pra Graduation di Hotel Revieview khas untuk students tahun akhir diploma. tapi sayang nyer anis tak dapat pergi ke majlis tersebut kerana busy menyiapkan project final.

see, anis tercalon sebagai pelajar terbaik fakulti Art & Design. just pencalonan jer, ai tuh bukan main berkobar-kobar hendak pergi kerana memikirkan sudah last semester. nanti da tak dapat nak pegi ke majlis seumpama niew dengan rakan-rakan seangkatan.




tengok kat situ, name saya ade.. hehee.. tetibe teringat dekat my parents yang da banyak beri sokongan selama ini.. thnks mom and dad. angah sayang mama dan abah so much!




yang niew pencalonan untuk Department Textile.. Dua orang girls tuh my housemate.kak izah dan ana suhana. da setahun setengan bersama. heee..




btw, anis nak ucapkan tahniah buat Mohd Zufaqar ( Fina Metal ), Nik Shufrey ( Fine Art) dan Yuzwan ( Textile ) kerana memenangi anugerah tersebut..
even anis tak menang, tapi anis berasa bangga dengan mereka.. syabas kawan :)

saya Nurul Anis ingin memohon ampun dan maaf pada semua lecturer En Zamani, Puan Syafinaz, Puan Emilia, Puan Rozita, Prof Marzuki, Puan, Raja, En Masdi, En Faiz, En Azhar, En Hanif, Cik Murni, Cik Linda yang da banyak memberi tunjuk ajar, sabar melayan keranah kami sepanjang 3 tahun anis di sini.

juga kepada para tecnition bengkel En Din, En Mumtaz, En Khairi yang sudah banyak membantu saya menggunakan mesin-mesin didalam bengkel tersebut.terima kasih en..

dan tak lupe jugak pada semua rakan-rakan seperjuangan. terima kasih banyak-banyak kawan. saya Nurul Anis dengan ini memaafkan segala kesalahan korang pada anis selama ini. anis juga ingin meminta maaf pada semua jika ade tersalah cakap, terguris hati, terumpat dan sebagai nyer.. sesungguh nyer yang baik itu datang nyer dari allah swt, dan yang tidak elok itu datang nyer dari diri anis sendiri..




♥ suka x? LIKE ae ♥


Like My Blog Fanpage

4 comments:

saya eqa ikram said...

mne agy gmbr korunk.. nk tgk :)

Abg Is said...

Selamat maju jaya..
Lepas ni nk sambung lagi?

Nurul Anis said...

xdop lar eyqa...

anis x g majlis tuh.
niew pom amik nga saem.. huhuu

Nurul Anis said...

selamat..

time kasih.. yup, insyaallah lau adew rezeki sambung lagi..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved by arnissastory.blogspot.com